fredag den 3. oktober 2008

Hovedspærrene er oppe....


Det ligner mere og mere et rigtigt hus. Tømrerne har kæmpet noget med disse spær, specielt de store hanebånd. Det ender nok med at bliver ret godt..

Ingen kommentarer: