
1. Det bliver rigtig flot...
2. Murere og malere har forladt pladsen. Frydkjær bruger mine penge til at betale andet end mine håndværkere !!!
Nybyggeri på Nørremarken i Tjæreborg. Hvis du vil følge byggeriet er du velkommen til at kigge med og kommentere.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar